Thursday, April 22, 2010

TTS di Penang - Part 2

Haa, pada malam kedua aku kat Penang plak, Abg Judane drpd gang Ninja Utara dtg amik aku kat hotel nih. Abg Judane dtg ngan Ninja 250R hitamnya beserta wifenya, Kak Mona yg jd pilion. Masa mereka berdua sampai, jam baru tunjukkan pukul 9.40 mlm. Ni kira 1st time jumpa live ngan Abg Judane. Selama nih jumpa kat forum Ninja jer.

Pasangan yg ceria.

Abg Judane cadang nak bawak aku pi makan sup kat Sup Hameed, tak berapa jauh drpd hotel aku nih. Disebabkan dia bawak pilion, so dia pi hantar dulu la wife dia kat Sup Hameed dulu, kemudian dtg amik aku plak.

Ceria selepas makan

Then, selepas order sup,,sambil borak2 Sky Hush plak dtg ngan Ninja250R hitamnya dan ditemani opismatenya yg baru jer amik ER6F kaler putih. Ni pun 1st time gak jumpa Sky Hush.

Hanya ada 3 jentera jer yg hadir TTS mlm ni

Macam2 citer la yg keluar, maklumlah baru bersua muka di alam nyata. Kami lepak kat Sup Hameed tu sehingga jam 12 malam. Abg Judane hantar aku semula balik hotel sblm dtg amik semula isterinya. Terima kasih byk Abg Judane. Best dpt jumpa Abg Judane dan Sky Hush.

No comments:

Post a Comment