Thursday, November 12, 2009

TTS Lagiii...

Gang Ninja Wilayah Timur (Terengganu) telah berjaya mengadakan satu lagi TTS di Bandaraya Kuala Terengganu pd malam tadi. Cam biasa , port kami ialah Mayang Village Foodcourt, Mydin Mall, K.T'ganu.

Aku sampai di Mydin Mall tu sekitar pukul 9.30 mlm. Aku tak datang dengan Ninja 250R aku pasal still kat bengkel kawan aku. Ada a few parts yg blom pasang lagi. So, datang TTS ngan kete je lah. Nampak kelibat Abg Din dtg dgn ZXR 250nya tgh cari parking gak. kemudian jumpa satu Ninja250R kaler hijau sama cam Ninja aku, tgh melilau cari parking. Ingatkan siapa, rupa2nya Pitong. Maklumlah, aku lom jumpa Pitong lagi sblm nih.

Selesai cari tempat parking, tros aku menuju ke Mayang Village Foodcourt. Ralf ngan Wanpuma pun dah sampai. Diaorang pun datang ngan kete mlm tu. Then, Abg Din dan Pitong yg berjaya cari tempat parking yg sesuai join kami di kedai mamak Mayang Village.

Hanya kami berlima je berTTS malam tuh. Zam plak ada kat KL, x dpt la join sekali. Topik perbualan malam tu just topik-topik ringan jer. Saja nak hilangkan boring dok rumah, kuarlah minum ngan kengkawan sepermotoran.

Kami dok lepak situ tak lama mana pun. Jam 11.30 malam, kami dah bersurai. Pitong yg datang dari Dungun menumpang tidur di rumah Wanpuma dan Ralf pd malam tu.

Oklah, ni serba sedikit gambar TTS pd malam tu.





1 comment:

  1. wahhh abie. siap angkut dgn PC sekali tu.. hehehehe

    bagus2 la na..

    ReplyDelete